Geschreven door: Stichting DierenLot
Dierenambulance Midden-Limburg heeft op 2 en 4 mei alle deuren geopend om het 20-jarig bestaan te vieren. Op 2 mei waren alle bedrijven in de omgeving uitgenodigd om langs te komen en op 4 mei kon iedereen langskomen
Om iedereen te kunnen vermaken en geld in te zamelen tijdens deze dag, waren er veel activiteiten georganiseerd. Voor de activiteiten kon een vrijwillige donatie gedaan worden, zoals voor de entree en het schminken. Daarnaast was er voor € 2,50 een heel spellenparcours gemaakt voor de kinderen en daar kregen ze ook een goodiebag bij.
Verder was er een tent vol met dierbenodigdheden met de prijs erbij van wat het kost. Zo konden mensen een bedrag doneren voor een specifieke product. Er waren ook stands van andere bedrijven, waarbij de opbrengst voor Dierenambulance Midden-Limburg was.
Naast alle activiteiten is er natuurlijk gezorgd voor een foodcorner met drinken, hotdogs en andere lekkernijen en een knutselhoekje voor de kinderen voor € 1.
Het was een hele geslaagde dag, want bij de open dag voor bedrijven hebben ze € 654 opgehaald en op de algemene open dag was het super druk geworden en dat was te zien in de opbrengst. De opbrengst was in totaal uitgekomen op wel € 3.683,29. Dus voor Dierenambulance Midden-Limburg was het een hele goede dag. Om deze dag nog mooier te maken, hebben wij bij DierenLot de eerste € 1.250 verdubbeld, waardoor het bedrag is uitgekomen op € 4.933,29. Beter kan zo’n dag niet eindigen en zo kunnen er weer veel dieren geholpen worden.