Geschreven door: Stichting DierenLot
Samen bereik je meer, en dat hebben we in Zeeland gemerkt! Jong en oud sloegen de handen ineen om geld in te zamelen voor Dierenwelzijn Zeeland. Het resultaat was een week vol actie, plezier en geweldige resultaten.
Studenten van de Hogeschool Zeeland organiseerden een outdoor evenement waar sport en gezelligheid samenkwamen. Door de verkoop van tickets, hapjes en drankjes werd een prachtig bedrag van € 1.093,00 opgehaald voor Dierenwelzijn Zeeland.
In de kantine van de Hondenvereniging Walcheren vond een bijzondere middag plaats met een parcours voor honden, een fotograaf en een hondenkoekjesbakker. De inzet van de organisatie en bezoekers leverde € 751,62 op.
De studenten van Team 10 organiseerden ook een pubquiz met prijzen en ook een veiling met mooie artikelen. Het was een hele gezellige avond. In totaal hebben ze € 1.112,03 weten op te halen, fantastisch!
Al deze acties zijn aangemeld voor de DierenLot Donatieverdubbelaar, wat betekent dat elke ingezamelde euro dubbel telt voor de dieren in nood!